جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
رابر

حوزه/ مردم شهر رابر در تجمعی با سخنرانی حجت الاسلام عاقلی با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار و تنفر خود را از دشمنان اسلام و اقداماتشان نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان روز گذشته تجمع ضدصهیونیستی مردم زادگاه شهیدالقدس شهرستان رابُر در حمایت از عملیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان و دبیر کل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله در میدان سردار دل‌ها شهرستان رابُر برگزار شد.

حجت الاسلام عاقلی امام جمعه بخش هنزا از توابع شهرستان رابُر در این تجمع ضمن اشاره به آیات قران اظهار داشت: کسانی که با ولایت‌اند، با امامت‌اند و در برابر کفار شدید و تسلیم ناپذیر و در بین خودشان با لطف و مرحمتند.

وی ضمن اشاره به اینکه عملیات وعده صادق ۲ با تایید و هماهنگی رئیس جمهور انجام شد، بیان کرد: ان شاالله دولت چهاردهم هم مثل دولت سیزدهم عزتمندانه دولت را اداره کند و خار چشم آمریکای تروریست جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی باشد.

امام جمعه رابر با با اشاره به سفارش آـیت الله بهجت گفت: ثواب مرگ بر آمریکا، از ثواب لااله الا الله و تکبیر کمتر نیست، پس به قصد قربت بغض و کینه و تنفر خودمان را از آمریکای تروریست و جنایتکاران اعلام می‌کنیم.

در پایان مردم شهر رابر با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار و تنفر خود را از دشمنان اسلام و اقداماتشان نشان دادند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha